کیسه نایلون حبابدار

_

تولید کیسه حبابدار

کیسه نایلون حبابدار یکی از سبک های رایج تولید سلفون های صنعتی است که به منظور بسته بندی کالاهای حساس و شکستنی به کار برده می شود.

شرکت نایلون باران  یکی از برترین مجموعه های تولیدی انواع نایلون صنعتی است که به منظور امور بسته بندی به کار برده می شوند.

مهمترین قسمت تولید کالا، نحوه و کیفیت بسته بندی محصولات مطرح می باشد.

از این رو شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک تلاش نمودند با تولید کیسه و رول نایلون حبابدار در کنار نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و غیره بهترین و کاربردی ترین نوع بسته بندی شکیل را عرضه کنند.

کیسه پلاستیکی حبابدار امروزه برای جابه جایی کالاهای ظریف و شکننده امری ضروری می باشد که  حباب باران علاوه بر تولید نایلون حبابدار اقدام به تولید کیسه نایلون حبابدار نیز نموده است. 

کیسه نایلون حبابدار

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید کیسه نایلون حبابدار با ما تماس بگیرید. 

بهترین کیفیت و قیمت را به شما ارائه خواهیم کرد. 

برخی مزیت های نایلون حبابدار کیسه شده عبارتنداز:

1- صرفه جویی در زمان

2- کاهش دور ریز به صفر

3- کاهش مصرف چسب

4- کاهش استفاده از نیروی کار

5- و در انتها, بسته بندی شکیل تر و زیباتر محصولات

نایلون حبابدار ارزان قیمت

تولید انواع کیسه حباب دار نیز به دلیل ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف در سطح جهان صورت می گیرد.

کیسه حبابدار همان پلاستیک حبابدار است که به صورت کیسه ای در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند که بتوان به سهولت کالاها را داخل آنها قرار دهند.

این نوع نایلون یکی از پلاستیک های بسته بندی محبوب است که از زمان کودکی عموم مردم با آن خاطره دارند که با ترکاندن حباب های آن حس لذت بخشی به کودکان می بخشید، اما همانطور که می دانید در طراحی و تولید کیسه حباب دار کیسه ای و رولی دلیلی نهفته است که مرتبط با خاصیت ضربه گیری این نوع نایلون می باشد.

از گذشته تا کنون همچنان شاهد تولید و عرضۀ انواع کیسه نایلون حباب دار در اندازه های مختلف می باشیم که همواره تلاش بر بهبود کیفیت تولید این نوع پلاستیک بسته بندی دارند. 

 

فروش عمده نایلون حبابدار

تولید به صورتی رولی و فله ای ( کیلویی )

با توجه به نیازی که مشتری دارد می توان هم به صورت رولی و یا کیلویی به شما تحویل دهیم که در بیشتر موارد به علت سهولت در استفاده به صورت رول ضربه گیر سفارش داده شود .

شرکت نایلون باران ، از جمله تولیدکنندگان معتبر و با سابقه ای بیش از 30 سال فعالیت مداوم، توانسته بر تنوع تولید و فروش نایلون های صنعتی مجموعۀ خود بیفزاید و بتوانیم شاهد پخش انواع کیسه حبابدار بسته بندی ضربه گیر در سراسر کشور باشیم.

 

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر

تلفن تماس : 5291070-0912

تلفن کارخانه  : 55291070-021

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *