نایلون حبابدار رنگی

نایلون حباب دار به نایلونی گفته می‌شود که شفاف ضربه گیر بوده و خاصیت ضربه گیری آن به علت حباب های پر از هوای آن است .

این نایلون قدرت ضربه گیری بالایی دارد و برای بسته بندی و نگهداری آن دسته از کالاهایی که شکننده اند مناسب است و ایمنی لازم را به آن وسیله می دهد.

♦️ پخش کننده نایلون حبابدار رنگی

یکی از محصولات نایلون باران نایلون حبابدار  رنگی میباشد.

تفاوت این محصول با نوع شفاف نایلون حبابدار محفوظ بودن محصول شما 
از دید و همچنین زیباتر شدن بسته بندی آن است.

رنگهای افزوده شده به نایلون حبابدار از نوع درجه یک و مرغوب بوده  که هیچ گونه وزنی را به نایلون حبابدار تولید شده تحمیل نمی کندو وزن یک رول زمینه بی رنگ با یک رول زمینه رنگی یکسان میباشد.

امروزه استفاده از نایلون حبابدار از مرسوم ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بسته بندی و ضد ضربه کردن انواع محصول میباشد

♦️ تولید کننده نایلون حبابدار رنگی

محصول قابل تولید بصورت رول ، شیت ، پاکت ، کاور سه بعدی ، کشدوزی ، چاپدار در سایزهای حباب 10 و 20 و 30 .جلوه بیشتر محصول و بسته بندی ، دیده نشدن محصول بسته بندی شده ، نمو و جلوه بیشتر چاپ روی زمینه رنگی (مخصوصا سفید) .

با قابلیت لمینیت چاپ و قابل تولید از عرض 15 الی 250 سانتیمتر.پر مصرف ترین نوع بسته بندی مبلمان ترکیه و اسپانیا و سایر کشورهای اروپایی حباب 20 زمینه سفید چاپدار بصورت رول یا کاور سه بعدی می باشد.

رنگهای افزوده شده به نایلون حبابدار از نوع درجه یک و مرغوب بوده که هیچ گونه وزنی را به نایلون حبابدار تولید شده تحمیل نمی کند و وزن یک رول زمینه بی رنگ با یک رول زمینه رنگی یکسان میباشد.

موارد مورد مصرف در تهیه این نوع جنس پلی اتیلن درجه یک سبک بوده که با استحکام بالا وزن پایینی داشته و ضربه گیری شفاف و عاری از عاری از هر گونه ناخالصی را ایجاد می کند.تمامی رول های تولید شده در این نوع محصول بدون لبه ضخیم کنار رول می باشند.

♦️پخش نایلون حباب دار رنگی

نایلون حباب دار رنگی بسته به نوع استفاده و محصول مورد نظر میتواند در عرض ، طول ، گرماژ و سایز حباب متنوع (10،20 و30 میلی متری) تولید میشود

این محصول جهت بسته بندی انواع کالا و ضد ضربه کردن آن ها در هنگام حمل و نقل و جا به جایی استفاده میشود

نابلون حبابدار رنگی با توجه به کاربرد آن میتوان به صورت 2 لایه،3لایه و 5 لایه تولید کرد،مشتری لازم است پیش از سفارش با توجه به حساسیت کالای مد نظر خود برای بسته بندی موارد ذکر شده را مشخص کند

 

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *