نایلون حبابدار ارزان قیمت در نایلون باران

♦️ عوامل تعیین قیمت پلاستیک حبابدار

مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت پلاستیک حبابدار، ابعاد، تعداد لایه ها، متراژ رول نایلون، سایز حباب و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک تولید شده می باشد.

به دلیل تولید داخلی پلاستیک های بسته بندی، قیمت نایلون حبابدار ارزان است که امکان خرید این نوع پلاستیک برای بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل برای عموم مردم فراهم می باشد.

لذا شرکت نایلون باران ، هدف از تولید نایلون حبابدار بسته بندی را خاصیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک می داند.

در واقع شرکت های تولیدی و همچنین عموم مردم برای آنکه بتوانند کالاهای خود را از صدمات جدی و خسارت های احتمالی که حین حمل و نقل ممکن است به وسایل وارد شود، جلوگیری کنند، از مزایای نایلون حبابدار ضربه گیر بهره می گیرند.

♦️ نایلون حبابدار ارزان قیمت

در شرکت نایلون باران نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه جهت بسته بندی می باشد . ضمن حفظ شفافیت و استحکام فیلمهای معمولی ،‌ به دلیل داشتن حباب هوا در آن از قدرت ضربه پذیری خوبی برخوردار بوده و می تواند محصولات بسته بندی شده را در مقابل ضربات وارده محافظت نماید.
نایلون حبابدار به دلیل استحکام بالا در برابر ضربه و قیمت بسیار پایین یکی از پرکاربرترین محصولات درصنعت بسته بندی می باشد .

♦️ قیمت نایلون ضربه گیر

قیمت نایلون حبابدار با توجه به متغیر بودن قیمت مواد اولیه ثابت نبوده و می بایست با کارشناسان فروش برای دریافت قیمت و ثبت سفارش هماهنگ نمایید .

قیمت نایلون ضربه گیر به ضخامت و سایز حباب پلاستیک بستگی دارد. به طور قطع هنگام خرید وسایل شکستنی، ظروف آشپزخانه، تجهیزات لوازم جانبی خودرو، لوازم خانگی و … بسته بندی نایلون حبابدار ضربه گیر را مشاهده کرده اید.

در واقع کارخانجات با بهره گیری از پلاستیک ضربه گیر توانسته اند، به میزان قابل توجهی از خسارات ناشی از حمل و نقل اقلام مختلف جلوگیری کنند.

از این رو افرادی قصد اسباب کشی و حمل و نقل وسایل منزل و محیط های اداری و تجاری را دارند، با قیمت مناسب نایلون حبابدار دو لایه و یا سه لایه خریداری می کنند که به واسطۀ آن بتوانند از ورود آسیب به وسایل جلوگیری کنند.

در صورت نیاز به خرید پلاستیک حبابدار در حجم بالا و انبوه می توانید از طریق شرکت نایلون باران ، با قیمت ارزان انواع نایلون حبابدار ضربه گیر را خریداری نمائید.

این مجموعه برای رفاه حال مشتریان ثابت و یا اولین مشتری، امکان سفارش اینترنتی انواع نایلون بسته بندی را در کنار مشاوره و راهنمایی شما عزیزان قرار داده است.

بنابراین می توانید با اطمینان خاطر و به صورت کاملاً تضمین شده، با قیمت تولیدی نایلون های ضربه گیر و بسته بندی مورد نیاز خود را خریداری نموده و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید

♦️ قیمت رول نایلون حبابدار

قیمت رول نایلون حبابدار به تعداد لایه و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ این پلاستیک بستگی دارد. البته لازم به ذکر است بسته بندی و فروش پلاستیک ضربه گیر به صورت رول و کیسه می باشد که ابعاد آنها نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت نایلون حبابدار بسته بندی دارد.

کارخانجات و مغازه های توزیع کنندۀ انواع نایلون می توانند با قیمت ارزان، تنوع و کیفیت بالا اقدام به خرید انواع نایلون حبابدار نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *