قیمت پلاستیک حبابدار

اگر قصد خرید رول نایلون حبابدار را دارید مطمئنا با قیمت های متفاوتی از سوی هر فروشنده مواجه شده اید که البته عواملی وجود دارند که روی این قیمت ها تاثیر گذار هستند. برای خرید رول نایلون حبابدار بهتر است عواملی را که به صورت خلاصه شرح خواهیم داد در نظر بگیرید تا بتوانید با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

یکی از عواملی که بر روی قیمت رول نایلون حبابدار تاثیر گذار است ضخامت آن است . ضخامت رول نایلون حبابدار تاثیر زیادی روی قیمت ها دارد که البته هر چه ضخامت نایلون افزایش می یابد کیفیت آن نیز به همان ترتیب بالاتر خواهد رفت.

در قیمت رول نایلون حبابدار چند لایه بودن نایلون تاثیر گذار میباشد. نایلون های حبابدار به صورت حباب ریز و حباب درشت و البته در تعداد لایه های مختلف تولید میشوند که اگر تعداد این لایه ها افزایش یابد در نتیجه قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.

✔️عوامل قیمت گذاری نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به عوامل و فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت و متراژ آن وابسته است. در فروش نایلون حبابدار محصولات ضخیم‌تر با قیمت گران‌تری عرضه می‌شوند.

هر چه تعداد لایه‌های پلاستیک بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت. عایق آب و رطوبت، میزان استحکام در مقابل ضربه، میزان نفوذپذیری در برابر گرد و غبار و ذرات معلق در هوا، وزن و اندازه حباب‌ها عوامل دیگری هستند که در قیمت پلاستیک حبابدار تاثیرگذار هستند.

هنگام خرید از فروشگاه‌های تولید کننده حبابدار همواره سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که صرف نظر از قیمت با کالای شما تناسب داشته باشد.

✔️تولید کننده نایلون حبابدار

نایلون حبابدار ضربه‌گیری مناسب برای بسته‌بندی کالاهای مختلف است و از صدمات و آسیب‌های ناشی از حمل و نقل کالا پیشگیری می‌کند‌. لایه داخلی این نایلون صاف و لطیف می‌باشد و پوشش بیرونی آن از حباب‌های پر از هوا در سایزهای متنوع تشکیل شده است.

برای ساخت این نایلون از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده می‌شود. کمتر کالای شکستنی را پیدا می‌کنید که در بسته‌بندی آن از نایلون‌های حبابدار استفاده نشده باشد‌.

نایلون‌های حبابدار در انواع دو لایه، سه لایه و پنج لایه با مدل‌های دو بعدی و سه بعدی تولید می‌شود.هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مقاومت و قیمت نایلون حبابدار نیز بیشتر خواهد بود.

*از این محصول در صنایع مختلف مانند صنایع الکتریکی و الکترونیکی، صنعت شیشه، صنعت خودروسازی و اتوبارهای حمل اثاثیه منزل، بسته بندی لوازم خانگی، کارگاه‌‌های تولید کابینت و غیره استفاده می‌شود.

*ویژگی‌های مهم پلاستیک‌ حبابدار عبارتند از: ضربه گیری و محافظت از کالا در برابر خسارت و صدمه، جلوگیری از نفوذ رطوبت، عایق صوتی و حرارتی، جلوگیری از نفوذ نور، جلوگیری از نفوذ چربی و غیره.

✔️ قیمت انواع نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد معرفی و اشاره ای مختصر به این موارد را داریم. شرکتنایلون باران یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان پلاستیک های صنعتی است که توانسته در تهران راه اندازی کند.

این مجموعۀ تولیدی به دلیل فعالیت حرفه ای که انجام می دهد، با بهترین قیمت انواع نایلون حبابدار را در سراسر کشور به فروش می رساند.

تولید نایلون حبابدار بسته بندی در مدل های مختلف صورت می گیرد. به طور عمده تولید پلاستیک ضربه گیر به صورت دو لایه ای و سه لایه ای و به سبک دو بعدی و سه بعدی تولید و عرضه می شوند.

بنابراین کارخانجات و مغازه ها و اشخاص حقیقی می توانند متناسب با نیاز، با بهترین قیمت نایلون حبابدار بسته بندی را برای فرآیند ضربه گیری و بسته بندی کالاهای تولیدی و همچنین حمل و نقل وسایل منزل خریداری کنند.

✔️ موارد استفاده از ضربه گیر حبابدار در انواع صنعت 👇

♦️صنایع مکانیک ( بسته بندی موتورها ، پمپ ها ، کمپرسور ها و انواع لوازم یدکی)

♦️ صنایع خودرو سازی ( بسته بندی شیشه های ماشین ، چراغها ، آیینه و … )

♦️ صنایع موتور سیکلت و دوچرخه سازی

♦️ صنایع الکترونیکی و الکتریکی ( بسته بندی پانل های الکتریکی ، کارتهای الکترونیکی ابزار دقیق و حساس ، ‌ کامپیوتر و اجزای تشکیل دهنده آن ) و….

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *