فروش استرچ پالت بند

یکی از پر اهمیت ترین نوع پلاستیک بسته بندی تولیدات و صنایع ,استرچ پالت بند است که به سلفون استرچ رول شده نیز معروف است و به دو صورت دستی و ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد

✅کاربرد استرچ پالت بند در بسته بندی

بیشترین کاربرد فیلم استرچ یا همان نایلون استرچ پالت بند بسته بندی را می توان در عملیات بسته بندی کیسه های مواد شیمیایی، تولید سیمان و سایر مصالح ساختمانی، مواد پتروشیمی، صنایع غذایی و نوشیدنی چون بطری های نوشابه، دلستر، آب معدنی، ساخت محصولات کاغذی و کارتنی، پروفیل چوب، محصولات چوبی، صنعت نساجی و … مشاهده کرد.

هم اکنون شرکت نایلون باران قادر به تأمین مواد اولیۀ مرغوب و تولید انواع پلاستیک و سلفون صنعتی است. به این ترتیب توانسته قیمت رول استرچ پالت بند را به حداقل رساند. بدین وسیله بتواند بستر مناسبی برای کارخانجات و شرکت های تولید کننده ایجاد کند که در نتیجۀ آن هزینه های بسته بندی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

قیمت پلاستیک استرچ پالت بند بر اساس فاکتورهای مشخص شده ای تعیین می گردد و پیش از خرید انواع نایلون بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ و فیلم استرچ می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی استعلام کنید.

✅تولید استرچ پالت بند

در تولید استرچ پالت بند از مواد اولیه مخصوصی استفاده میشود که در تولید هر نوع نایلونی به کار نمیرود. این مواد اولیه پس از طی فرایند تولید به شکلی کاملا شفاف در آمده و همچنین از خاصیت کششی زیادی برخوردار هستند.

البته مواد اولیه میتوانند در تعیین کیفیت استرچ نقش بسزایی ایفا کنند. هر چه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید استرچ پالت بند بیشتر باشد در نتیجه کیفیت و دوام آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

✅استرچ پالت بند

قابلیت سفارش در تمام ابعاد

قابلیت سفارش با ضخامت درخواستی مشتری

تنها تولید کننده استرچ 5 لایه

نایلون باران تولیدکننده استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی

با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در عرض های مختلف (از 10 سانتی متر تا 150 سانتی متر) به صورت سه لایه و پنج لایه که متراژ هر رول 100 متر میباشد.

استرچ پالت بند و استرچ مچی در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ کاربرد دارند که در این جا تنها به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

✅ ویژگی های نایلون استرچ پالت بند

نکتۀ مهمی که در این مبحث حائز اهمیت می باشد، این است که قیمت فیلم استرچ یا همان استرچ پالت بند به ویژگی های نایلون تولید شده بستگی دارد. به این ترتیب می توانید شاهد به کارگیری انواع پلاستیک در حوزۀ بسته بندی صنعتی و خانگی باشید.

استفاده از پالت و پلاستیک استرچ پالت بند به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بند و نقل و انتقال کالاها در کارخانجات صورت می گیرد. با توجه به آگاهی کارخانجات به اهمیت خرید فیلم استرچ، بیش از پیش تولید نایلون استرچ پالت بند را می توان مشاهده نمود.

در نتیجۀ آن کاهش قیمت استرچ پالت بند را می توان مشاهده کرد. شرکت ها بدین وسیله با حداقل هزینه و نیروی انسانی می توانند امور بسته بندی کالاهای مختلف را به همراه پالت در مدت زمان کوتاه و استفاه از دستگاه های کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام دهند

استرچ پالت بند چه کاربرد هایی دارد؟

به طور کلی این نوع از پلاستیک در هر صنعتی که نیاز به بسته بندی محصولات دارد استفاده می شود و  که هر کارخانه باید هر چند وقت یکبار این نوع از پلاستیک را سفارش دهد.

میتوان مشاغلی مانند :

*مواد غذایی

*بسته بندی مبلمان

*صنایع تولید کارتون

*صنایع دارویی

و………..

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *