تولید کننده کاور نایلون حبابدار

نایلون حبابدار دارای ساختاری متفاوت نسبت به دیگر انواع نایلون می باشد. سطح این نایلون هموار نبوده و پوشیده از برجستگی های حباب مانندی است که از هوا پر شده اند.

کاور نایلون حبابدار که با نام لفاف حبابدار پفکی و یا نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود، نه به عنوان بسته بندی اصلی بلکه به عنوان پوششی جهت ضربه گیری و محافظت از کالاهای حساس و شکستنی مورد استفاده قرار می گیرد.

حباب های موجود در سطح این نوع پلاستیک مانند بالشتی نرم فشار وارد شده بر محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و مانع از صدمه دیدن آن می شود.

🔰 خرید کاور نایلون حبابدار سفارشی

برای خرید کاور نایلون حبابدار میتوانید بنا به نیاز خود نوع سفارشی آنرا نیز تهیه نمایید.  با خرید کاور نایلون حبابدار سفارشی به راحتی میتوانید بر اساس سایز  محصول و یا کالایی که قرار است آنرا بپوشانید و یا بسته بندی کنید کاور مناسب را تهیه نمایید که بخوبی کل  آنرا در بر میگیرد و حفاظت بسیار خوبی را از ان بعمل می آورد.

همچنین نه  تنها سایز بلکه امکان سفارشی سازی حباب ها، ضخامت و لایه های به کار رفته در تولید نایلون نیز وجود خواهد داشت.  برای خرید کاور نایلون حبابدار بصورت سفارشی باید شرکت های تولید کننده را انتخاب نمایید زیرا بسیاری از فروشندگان تنها نایلون هایی را بفروش میرسانند که از مشخصات یکسانی برخوردار هستند.

برای خرید کاور نایلون حبابدار در انواع مختلف و بصورت سفارشی کافیست تا با کارشناسان شرکت نایلون باران تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات کامل سفارش خود را ثبت نمایید.

🔰 فروش کاور نایلون حبابدار

شکستگی و آسیب دیدن کالاهای شکستنی در حین حمل از اتفاقاتی است که در جابجایی آنها رخ میدهد. یکی از انواع محصولات نایلونی که میزان آسیب دیدن کالا را در حین حمل به حد اقل کاهش داده و یا به صفر رسانده است کاور نایلون حبابدار میباشد که کاربرد بسیار فراوانی نیز پیدا کرده است.

کاور نایلون حبابدار از بهترین گزینه ها برای حفاظت از کالا در برابر هر گونه آسیب دیدگی میباشد و دلیل آن نیز وجود حباب های فراوان بر روی سطح نایلون میباشد. حباب هایی که بر روی کاور نایلون حبابدار قرار گرفته اند از شدت ضربه احتمالی تا حد زیادی میکاهند. از کاور نایلون حبابدار نه تنها برای بسته بندی بلکه بعنوان محافظی برای وسایل منزل در جابجایی ها نیز کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

🔰 مزایای کاور نایلون حبابدار

مقاومت، انعطاف پذیری و ضربه پذیری این نایلون موجب شده تا به عنوان یک عایق ضربه گیر در موارد زیادی کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، کاور نایلون حبابدار مبلمان جهت جلوگیری از آسیب دیدن و ضربه خوردن وسایل در هنگام جابه جایی کاربرد فراوان دارد.

برخی دیگر از موارد استفاده این محصول عبارتند از: کاور کردن مبلمان، وسایل چوبی و شیشه ای، ظروف و لوازم آشپزخانه، کالاهای برقی مانند یخچال و لباسشویی، لوازم الکتریکی مانند موبایل و کامپیوتر، اسباب بازی، لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی، پوشاندن لوازم منزل هنگام اسباب کشی، ایجاد عایق برای مرسولات پستی و…

🔰 سفارشی سازی کاور حبابدار

نایلون حبابدار دارای قابلیت سفارشی سازی در انواع گوناگون می باشد. برخی از تنوعات این محصول عبارتند از:

🔸 تولید با عرض ها و ضخامت های مختلف به صورت ۲ تا ۵ لایه
🔸 امکان تغییر قطر حباب ها از ۱۰ تا ۳۰ میلیمتر ( ۱۰ ریز، ۲۰ درشت و ۳۰ خیلی درشت می باشد. انتخاب قطر حباب ها بر اساس ابعاد و وزن محصول انجام می پذیرد. حباب های بزرگ تر قدرت ضربه گیری بالاتری داشته و برای کالاهایی سنگین وزن مناسب هستند.)
🔸قابل سفارش به صورت رولی، برش خورده، پاکت، کیسه، کاور
🔸دارای قابلیت چاپ لوگو و تصاویر
🔸امکان تولید به صورت شفاف، رنگی و متالایز
🔸امکان تولید به صورت پرفراژدار
🔸دارای خاصیت لمینت پذیری روی کاغذ، سلفون متالایز…
امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *