قیمت استرچ پالت بند

🔰 قیمت استرچ پالت بند

قیمت استرچ پالت بند به کیفیت نایلون استرچ بستگی دارد. شرکت نایلون باران جزء یکی از پیشگامان در صنعت تولید نایلون های صنعتی در سراسر کشور می باشد.

کاربرد نایلون در موارد بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون با استفاده از آن می توان کالاها را ایمن نگه داشت. در حال امکانات لازم برای مدیران کارخانجات، شرکت های کوچک و بزرگ فراهم می باشند که می توانند با بهترین قیمت استرچ پالت بند را با کیفیت بالا خریداری کنند.

با توجه به اهمیت قابل توجهی که سلفون در تمیز نگه داشتن کالاها و همچنین محصولات مواد غذایی و صنعتی دارد، به وفور می توانید خرید و فروش استرچ پالت بند یا همان فیلم استرچ را در صنعت داخل و خارج از کشور ملاحظه نمائید.

🔰 تولیدکننده استرچ پالت بند

استرچ پالت بند از انواع نایلون های مناسب برای بسته بندی میباشد که در کارخانجات و صنایع تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد. استرچ پالت بند ویژگی های زیادی را در بسته بندی بوجود می آورند و همین ویژگی ها نیز از دلایل کاربرد بسیار زیاد آن میباشد.

استرچ پالت بند میتواند از نفوذ گرد و غبار و هر گونه آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری کند. خاصیت کششی این نوع نایلون پوششی نفوذ ناپذیر را بوجود می آورد و محصولات داخل پوشش از هر گونه آلودگی مصون خواهند ماند.

استرچ پالت بند سطح محصول را از هر گونه آسیب دیدگی و خراش حفظ میکند و تا زمانی که محصول به فروشنده یا مشتری عرضه شود از آسیب دیدن آن تا حد زیادی جلوگیری بعمل خواهد آورد.

وزن بسته بندی با استفاده از استرچ پالت بندها تا حد زیادی کاهش می یابد و هیچ پوشش دیگری وجود ندارد که تا این حد از وزن کمی برخوردار باشد. این نوع نایلون بسته بندی، بسیار شفاف است که همین موضوع باعث شده تا محصولات پس از بسته بندی به خوبی قابل مشاهده باشند.

🔰 نحوه خرید و قیمت استرچ پالت بند

محصول استرچ پالت بند در میان صنعت گران و تولید کنندگان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا تولید کننده‌ها می‌توانند، بسیاری از کالاها و محصولات خود را با استفاده از فیلم استرچ پالت بند، بسته بندی کرده و در سراسر دنیا حمل و نقل کنند.

معمولا عمده استفاده از خرید استرچ پالت بند برای بسته بندی محصولات بر روی پالت است.

استرچ پالت بند می‌تواند در جاهای دیگری مثل: بسته بندی مبل ها برای نو نگه داشتن، تمیز نگه داشتن و به طور کلی محافظت از محصول به دور کالا پیچیده شود.

معمولا استرچ پالت بند به صورتی خریداری می‌شود که در انبار تولید کنندها و صنعت گران ذخیره شود، آن‌هم به دلیل مقرون به‌صرفه بودن آن، برای قیمت استرچ پالت بند و تعداد کافی برای فعال بودن کارشان است. قیمت استرچ پالت بند نسبت به جنس فوق‌العاده محصول و کارایی آن بسار مقرون‌ به صرفه است. اما قیمت خرید استرچ پالت بند همیشه در حال تغییر است.

🔰 قیمت نایلون استرچ پالت

قیمت بر حسب میزان سفارش شما محاسبه می شود اما به طور کلی سانی پلاست بر حسب هر کیلو گرم و میزان سفارش شما با توجه به قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت نهایی را به شما ارجاع خواهد داد ، برای استعلام قیمت تنها کافیست با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید .👇

🔰 عوامل مهم در کیفیت استرچ پالت

دو عامل بسیار مهم در کیفیت تولید سلفون استرچ وجود دارد که عبارتند از :

  1. میزان کشسانی نایلون استرچ : همانطور که پیش تر گفتیم سانی پلاست با کیفیت تضمینی کشسانی هر 1 متر تا 10 متر پلاستیک استرچ در اختیار مشتریان قرار می دهد .
  2. خاصیت چسبندگی : یکی دیگر از عوامل مهم میزان چسبندگی استرچ می باشد که بتوان به راحتی هر محصولی را بسته بندی کرد ، که خاصیت چسبندگی نیز به صورت تضمینی ارئه می شود .
امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *