تولیدی کیسه حبابدار

در صنعت تولید لوازم خانگی و صنعت خودرو سازی کیسه های حباب دار کاربرد بسیار زیادی دارند همچنین در صنایع تولید شیشه نیز از این نوع نایلون استفاده میشود. شرکت نایلون باران یکی از بهترین ها در زمینه ی تولید نایلون بویژه نایلون حبابدار میباشد.

کاربرد های کیسه نایلون حبابدار

🔸حفاظت فیزیکی از محصولات صنعتی در برابر ضربه و خراش حین حمل و جابجایی

🔸ایجاد فاصله بین قطعات تولیدی صنعتی و ممانعت از تداخل رنگ بین محصولات

🔸عایق کردن دیواره های گلخانه های کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت انرژی در زمستان

🔸جهت عایق بندی موقت شیشه منازل و اتومبیل در فصول سرد و جلوگیری از یخ زدگی

🔸برای عایق نمودن موقت لوله های آب و کانالهای تاسیساتی

🔸ریز انداز نرم ، سبک و ضد آب در اردوهای تفریحی و سیاحتی

🔸ضربه گیر جهت بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی و انبار

🔸پوشش استخر و حوض منازل و باغات جهت جلوگیری از ورود آشغال و گردو غبار و کاهش میزان تبخیر آب

🔸پوشش سقف و دیوار آلاچیقهای چوبی و فلزی در فصول بارش و سرما

✅ خرید کیسه حبابدار

از آنجایی که کیسه حبابدار در انواع مختلفی تولید میشود باید برای خرید آن موارد و نکاتی را مد نظر قرار دهید . یکی از مواردی که برای خرید کیسه حبابدار باید مد نظر قرار دهید ابعاد حباب های نایلون میباشد. بطور کلی کیسه حبابدار در دو نوع مختلف تولید میشود که یک نوع حباب درشت و نوع دیگر حباب ریز هستند. کیسه حبابدار با حباب های درشت برای بسته بندی محصولاتی مناسب میباشد که ابعاد بزرگی دارد و میتواند وزن بیشتری را تحمل کند. اما کیسه حبابدار با حباب های ریز و کوچک نیز برای بسته بندی محصولاتی مناسب است که ابعاد و وزن کمی دارند.

برای خرید کیسه حبابدار مطابق با نوع محصول باید به ضخامت کیسه توجه کنید. نوع موادی که برای تولید کیسه حبابدار به کار برده میشود و همچنین ضخامت آن متفاوت است و باید بر اساس آنچه که قصد بسته بندی آنرا دارید از کیسه مناسب استفاده نمایید.

با خرید کیسه حبابدار‌ که از ضخامت بالا بهره میبرد و همچنین مواد اولیه مرغوب تولید شده میتوانید بسته بندی به مراتب با کیفیت تری را انجام دهید و میزان حفاظت از محصول را تا حد زیادی افزایش دهید.

✅ برای افزایش میزان ضربه گیری چه کنیم ؟

می توانید ابعاد حباب ها را افزایش دهید که موجب می شود میزان ضربه گیری به حد زیادی افزایش یابد اما تنها برای مواردی مانند ضروف چینی و شکستنی ها افزایش میزان ضربه گیری پیشنهاد می شود زیرا خود خود حباب های ریز نیز ضربه را به طور کلی دفع می کنند .

نایلون های حبابدار یکی از کاربردی ترین محصولات نایلونی می باشد که در حفض و نگهداری و ضربه گیری محصولات در حمل و نقل کاربرد دارد

🔸امکان سفارش و خرید غیر حضوری نیز برای رفاه حال شما هموطنان گرامی در شرکت نایلون باران فراهم است

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *